تجربه های یک مامان

خداوند در 2 اسفند 88، پسرکوچولویی را به من امانت داد.

تجربه های یک مامان

خداوند در 2 اسفند 88، پسرکوچولویی را به من امانت داد.

نماز، قرآن

به نام خدا  

1) دوستی دارم که پسرش امسال رفته کلاس اول. می گفت که از وقتی پسرش یک ساله بود، در کلاس های حفظ قرآن شرکت می کرد. پرسیدم: تأثیری هم روی بچه ات داشت؟ گقت: الان وقتی سوره ای را یک بار برایش می خوانی، سریع حفظ می شود. 

2) موقع نماز که می شود، تلویزیون را روشن می کنم و صدای اذان در خانه می پیچد و بعد هم وقتی خودم نماز می خوانم، باز هم تلویزیون را خاموش نمی کنم تا اقامه نماز را هم پسرکوچولو ببیند.

3) یکی از این لپ تاپ های قرآنی عموفردوس را خریده ای. مدتی است که پنهانش کرده ای تا وقتی دوباره در اختیار پسر کوچولو گذاشتی، برایش تازگی داشته باشد. حالا بعد از یکی دو ماه انگار که بهتر می فهمد که این لپ تاپ چیست و به چه دردی می خورد. دکمه سوره حمد را فشار می دهد و می گوید: نما[ز] می خونه! بعد می بینی که خودش هم دارد با نوای تلاوت سوره، همراهی می کند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

کارت خیلی خوبه بجه ها رو باید یا نماز و اذان اشنا کرد البته آقای قرایتی میگفت ما هیج روایت و حدیثی نداریم که بگه به بچه ۲-۳ ساله حفظ قران یاد بدید ظاهرا احادیثی داریم که مضمونشون اینه:
۲سالگی الله اکبر
۳ سالگی صلوات و لااله الا لله
۵ سالگی یواش یواش نماز رو به بجه ها یاد بدید

من هم برای علی آیه الکرسی و بعضی سوره ها رو بلند بلند میخونم خوبه

سلام
من هم هدفم این نیست که قرآن رو حفظ کنه. بیشتر می خوام با قرآن و مفاهیم اون انس بگیره و با کلماتش آشنا باشه.
در مورد این حدیثی که گفتی هم سخنرانی های حاج آقا پناهیان در برنامه سمت خدا رو گوش کن. روی سایتشون هست می تونی دانلود کنی. خیلی عالی توضیح دادن.

مرجان جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

خیلی دوست دارم سخنرانی آقای بناهیان رو تو برنامه سمت خدا بشنوم میشه بگی از کجا میشه دانلود کرد؟ ممنون

سلام.تو گوگل سرچ کنید "سمت خدا" می آره براتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد