تجربه های یک مامان

خداوند در 2 اسفند 88، پسرکوچولویی را به من امانت داد.

تجربه های یک مامان

خداوند در 2 اسفند 88، پسرکوچولویی را به من امانت داد.

دو نکته ایمنی

بسم الله

۱) از این کاکائوهایی که شکل سکه هستند برای بچه های کوچک نخرید چون آن وقت هر سکه ای را می خواهند در دهانشان بگذارند.

۲) حواستان به کتاب هایی که برای بچه ها می خوانید باشد. یک کتاب برای پسر کوچولو خوانده بودم که در آن یک پسری مریض می شود و مادرش به او دارو می دهد. دیروز یک شیشه دارو را دید. گفتم این داروست نباید دست بزنی. گفت: بخوریم. دیدم حسابی بی احتیاطی کرده ام.

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ق.ظ http://golebaghebehesht.persianblog.ir/

چرا بی احتیاطی! خب بگو تو هم هر وقت مریض شدی باید دارو بخوری! البته بچه ها تا بخوان این رابطه رو پیدا کنند شاید خطر بیافرینن

سلام. همین طوره. فکر نمی کنم هنوز بتونه خوب متوجه این رابطه بشه.

زهرا دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ http://tahaandmaman.blogfa.com

دقیقاً.ی کتابی برای طاها جان گرفته بودم با اینکه خیلی تاکید داشتم مخصوص سنش باشه.توی کتاب نشون میده که ی نی نی میتونه کارهای مختلفی انجام بده مثلاً خودش غذا بخوره،دستاش رو بشوره و ... از بد قضیه یکی از این صفحات نشون میده که نی نی خودش میوه اش رو با چاقو پوست میگیره...
دیدن این تصویر همانا و چاقو به دست گرفتن همانا.........

سلام زهرا خانم. امان از دست این بچه ها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد