تجربه های یک مامان

خداوند در 2 اسفند 88، پسرکوچولویی را به من امانت داد.

تجربه های یک مامان

خداوند در 2 اسفند 88، پسرکوچولویی را به من امانت داد.

نکته ای دیگر درباره کتاب

به نام خدا

تهران که بودیم، یک روز برای کاری، گذارم افتاد به دبستانی که یکی از دوستانم در آن کار می کرد. چند ساعتی را در کتابخانه دبستان به سر بردم و کلی کیفور شدم. متوجه شدم که یک سری از کتاب ها را جدا کرده اند و در اختیار بچه ها قرار نمی دهند. یکی از آن کتاب ها، کتابی بود به نام: "دروغ بد است!" آن زمان حکمت این انتخاب را نفهمیدم.

حالا که فکر می کنم می بینم که چه کار درستی کرده بودند. فطرت بچه ها آنقدر پاک است و دست نخورده که هیچ سنخیتی با گناه و خطا ندارد. آن وقت چرا ما باید خودمان بیاییم با خواندن این کتاب ها، آنها را با یکسری از گناهان و کارهای بد آشنا کنیم و بعد بخواهیم بهشان یاد بدهیم که این کار بد است. این ما هستیم که با خطاهای خودمان و تربیت های نادرست، لوح پاک وجود آنها را آلوده می کنیم.

باید بیشتر حواسمان به خودمان باشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام من هم مامان دختر کوچولویی هستم که 17 روز از پسر شما کوچک تره،چند تا از پستاتون رو خوندم و دو سه تا سوال داشتم:
لپ تاپ عمو فردوس چیه؟از کجا میشه تهیه اش کرد؟
سرماخوردگی بچه ها رو با روش های گیاهی و سنتی چطور میشه درمان کرد؟

سلام فاطمه خانم
یه اسباب بازی ایرانیه. اگه توی مغازه ها سراعش رو بگیرین پیدا می کنین. دو مدل داره. یکی برای آموزش الفبا و یکی هم برای آموزش سوره های کوچک قرآن. من دومی رو برای پسرم گرفتم.
در مورد درمان سرماخوردگی هم به سایت دکتر روازاده مراجع کنین و عبارت "درمان های اورژآنسی" را جست و جو کنین. انشالله اونجا مطالب مفیدی به دستتون میاد.
خدا دختر گلتون رو براتون حفظ کنه.

فاضله پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://tavashih-2a.blogsky.com

سلام
خواهش میکنم
ان شاالله برای دنیا و آخرتش مفید باشه

فقط منظورتون رو از آواتار متوجه نشدم. من برای وبلاگم آواتار نگذاشتم کدوم عکس رو میگید؟

التماس دعا
یا زهرا

سلام
همین عکسی که کنار اسمتون میاد رو می گم. عکس یه دختر با موهای طلایی که موهاش توی چشماش ریخته.

محتاجیم به دعا

فاضله یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://tavashih-2a.blogsky.com

آهان متوجه شدم
نه موهاش طلایی نیست روسریش طلاییه
این اصل عکسه :
http://fupload.ir/images/b6dt5tzupjnfbm9xw0l.jpg

عکس اصلی خیلی قشنگه ولی اینجا اصلا معلوم نیست

مامان محمدین دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ http://mohammadein.blogfa.com

همیشه از خوندن مطالبت نهایت استفاده و لذت رو میبرم. متشکرم دوست ندیده عززززززززززززززیزم.

سلام
خواهش می کنم سمیه خانم. لطف داری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد