تجربه های یک مامان

خداوند در 2 اسفند 88، پسرکوچولویی را به من امانت داد.

تجربه های یک مامان

خداوند در 2 اسفند 88، پسرکوچولویی را به من امانت داد.

یادگیری زنگ ها

چند وقت است که رنگ ها را می فهمد البته گاهی اشتباه می گوید و من تصحیح می کنم و گاهی درست. هم فارسی اش را هم عربی اش. 

مکانیسم یادگیری رنگ ها هم یکی از آن چیزهایی است که واقعا من را به شگفتی می آورد.

نظرات 4 + ارسال نظر
آتوسا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ق.ظ http://www.ghose.blogsky.com

چه با حال
دوست دارید همو بلینکیم؟

سلام آتوسا خانم. ممنون که ما رو قابل دونستی ولی لینکهای اینجا فقط مال وبلاگ مامانها و نی نی هاشونه.

davood پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ق.ظ

چه وب باحالی دارید
من بچه ها را خیلی دوست دارم

وبلاگتون را در گوگل ثبت کنید تا علاقمندان وبتون را راحت پیدا کنند.

سلام. ممنون. چطوری باید ثبتش کنم؟

مامان محمدین پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://mohammadein.blogfa.com

چقدر لذت بخشه... هم عربی.... اینکه به جای تب و تاب این روزهای مادرها برای آموزش زبان انگلیسی دارین عربی کار میکنین باهاش.


خیلی خوب و جالب بود. حیف که من بلد نیستم آنچنان!

سلام. ممنون سمیه جان. همون مقداری هم که بلدی کار کنی خیلی خوبه به خصوص الفاظی رو که در قرآن استفاده شده تا وقتی بزرگ شدن با قرآن بیشتر مانوس باشن. این طوری خودت هم کلی چیز یاد می گیری.

مرجان چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://golebaghebehesht.persianblog.ir/

سلام
یاد دادن رنگها به زبان عربی؟ جالبه
خوشحال میشم با هم تبادل تجربه داشته باشیم.
پسرت متولده کیه دقیقا؟
راستی کودک متعادل رو از لینکهای شما پیدا کردم و بیسار لذت بردم ممنون

علیکم السلام
خوشحال میشم.
پسر ما متولد اسفند ۱۳۸۸ است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد